Aby uzyskać dostęp do usługi wideokonferencji, konieczne jest
zarezerwowanie lekcji i opłacenie jej za pośrednictwem platformy. Jednak ta usługa pozostaje dostępna, nawet jeśli lekcja została zaplanowana osobiście. Od momentu, gdy uczeń zatwierdzi Twoją propozycję lekcji, pojawi się w sekcji „lekcja” z ikoną „kamera internetowa”.
Możesz uzyskać dostęp do wideokonferencji 10 minut przed rozpoczęciem kursu ze swojej skrzynki pocztowej z telefonu komórkowego lub komputera.
Rozpocznij lekcję online
1. Przejdź do swoich wiadomości
2. Przejdź do „lekcji” i kliknij „Dołącz”
3. Wpisz swoje imię na sesję. W zależności od potrzeb możesz przyciąć wideo lub dodać obraz tła i wyłączyć dźwięk.
Zezwól na dostęp do mikrofonu i kamery.
Aby Twoja lekcja odbyła się w jak najlepszych warunkach, radzimy:
Aby dołączyć do lekcji online przed rozpoczęciem zajęć w celu przetestowania dźwięku, jakości obrazu i połączenia.
W przypadku problemów technicznych (kamery, przeglądarki…), nie wahaj się zapoznać z następującym artykułem:
Problemy techniczne lekcji wideo
Podczas zajęć
Możesz udostępnić swój ekran uczniowi.
Komunikuj się ze swoim uczniem za pośrednictwem czatu, klikając ikonę na dole centralnego paska narzędzi.
Możesz również nagrać sesję lekcyjną za zgodą ucznia.
Jeśli połączenie zostanie przerwane, możesz ponownie dołączyć do lekcji, klikając ponownie „dołącz” w swoich waiadomościach
Pod koniec kursu
Zostaniesz powiadomiony o zakończeniu sesji 10 minut przed końcem zarezerwowanego czasu lekcji.
Twoja lekcja została opłacona w momencie rezerwacji, możesz spokojnie się rozłączyć. Kwota tej lekcji zostanie dodana do Twojego salda 24 godziny po zakończeniu lekcji: otrzymaj moje płatności
Opóźnienie ? Nie panikuj, pod koniec sesji masz jeszcze dodatkową godzinę na zakończenie lekcji. Po tym dodatkowym czasie wideokonferencja zostanie automatycznie zamknięta. Zapraszamy zatem do zmiany terminu nowej sesji.