

Profil Paweł i jego dane kontaktowe zostały zweryfikowane przez naszych ekspertów
Paweł
- Stawka godzinowa 60zł
- Czas odpowiedzi 1h

60zł
Niestety, ten nauczyciel nie jest dostępny
- Mowa - angielski
- Słownictwo - angielski
- Pisanie - angielski
- Rozumienie ze słuchu - angielski
- Tłumaczenie - angielski
- Angielski brytyjski
NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO z 18-sto letnim doświadczeniem zawodowym, wyspecjalizowany w pracy z dziećmi i młodzieżą, potrafiący jednocześnie efektywnie przekazywać wiedzę dorosłym. 100% GWARANCJI.
- Mowa - angielski
- Słownictwo - angielski
- Pisanie - angielski
- Rozumienie ze słuchu - angielski
- Tłumaczenie - angielski
- Angielski brytyjski
Lokalizacje zajęć
- online
-
w Twoim domu lub innym dowolnym miejscu : dojazd maksymalnie do 10 km z Warszawa
O nauczycielu Paweł
NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO z 18-sto letnim doświadczeniem zawodowym,
wyspecjalizowany w pracy z dziećmi i młodzieżą, potrafiący jednocześnie
efektywnie przekazywać wiedzę dorosłym. Ponieważ nauczanie jest jego pasją,
stale aktualizuje swoją wiedzę i zwiększa umiejętności uczęszczając na
specjalistyczne kursy. Przez 7 lat praktykował zawód w Wielkiej Brytanii, co
pozwoliło na ciągły, naturalny kontakt z językiem, zbliżając poziom jego
faktycznych umiejętności do szczebla native speakera. Niezwykle empatyczny,
potrafiący adekwatnie definiować potrzeby drugiego człowieka, co wykorzystywał
i rozwijał w pracy z uczniami niepełnosprawnymi fizycznie i umysłowo. Podejmie
współpracę ze szkołą publiczną, prywatną, szkołą językową etc., jako lektor,
nauczyciel.
O zajęciach
- Szkoła podstawowa
- Liceum
- Egzamin maturalny
- +20
poziomy :
Szkoła podstawowa
Liceum
Egzamin maturalny
Technikum
dorosłych
Licencjat
Magister
Doktorat
MBA
Edukacja wczesnoszkolna
Zasadnicza szkoła zawodowa
A1
A2
B1
B2
C1
C2
Inne
Początkujących
Średniozaawansowany
Zaawansowanych
Profesjonalny
Dzieci
- polski
Wszystkie języki, w których dostępna jest lekcja :
polski
Należą do nich:
Metoda naturalna (The Natural Approach), która nawiązuje do procesów charakterystycznych dla przyswajania języka ojczystego poprzez m.in.: zapewnienie dziecku maksymalnego kontaktu z językiem obcym. Nauczyciel posługuje się naturalnym, prostym językiem, mówi o tym co dzieje się tu i teraz, stosuje wiele mimiki i gestu. Dzieciom nikt nie wykłada w sposób formalny zasad prawidłowego stosowania języka ojczystego. One stopniowo zaczynają mówić, tworzą krótkie zdania, posługują się prostym, ale naturalnym językiem. Mówią o tym co dzieje się tu i teraz, a słowa których jeszcze nie znają zamieniają na mimikę. W ten sposób, krok po kroku, budują fundamenty pod dalszy rozwój języka. Nie jest to jednak nic wymuszonego, to dziecko decyduje kiedy zacznie się odzywać. Metoda ta opiera się tez na zasadzie całkowitego wyeliminowania stresu i poczucia bezpieczeństwa. Zwraca tez uwagę na role rozumienia ze słuchu, właśnie dlatego najczęściej stosuje się ją w nauczaniu dzieci, które przede wszystkim przyswajają język obcy słuchowo.
Metoda bezpośrednia (Direct method), która podkreśla używanie języka obcego, a znacznej redukcji lub eliminacji języka ojczystego. Dzięki temu dzieci poznają i postrzegają świat tylko w danym języku. Typowe techniki używane w metodzie bezpośredniej to: zapamiętywanie dialogów, powtarzanie, łańcuch pytań i odpowiedzi, zastępowanie słowa w zdaniu innym słowem, uzupełnianie dialogów, przekształcanie zdań, zabawy gramatyczne. Aby uczniowie mogli zrozumieć materiał, nauczyciel posługuje się obrazkami, gestami, mimiką. Nowo poznane słowa i zwroty uczniowie wykorzystują następnie w rozmowie między sobą. Metoda ta polega na nieustannym włączaniu dziecka do uczestnictwa w naturalnych rozmowach toczących się w danym języku. Ma to duże znaczenie w późniejszych latach nauki języka obcego, ponieważ ogranicza tłumaczenie wszystkiego z angielskiego na polski i odwrotnie, co może doprowadzić do problemów komunikacyjnych.
Metoda komunikacyjna (The Communicative Approach / Communicative language teaching), w której nacisk położony jest na komunikowanie się w języku obcym, na kształtowanie praktycznych umiejętności posługiwania się językiem obcym. Dzieci uczą się swobodnego i poprawnego porozumiewania się w różnych sytuacjach życia codziennego i zawodowego, formułowania opinii i argumentowania. Podstawową techniką jest praca w grupie, ponieważ słuchacze powinni jak najwięcej współpracować i rozmawiać ze sobą, często proszeni są o odgrywanie scenek i dialogów. Korzystają też z autentycznych materiałów takich jak nagrania radiowe i programy telewizyjne oraz prasa, ulotki, książki. Materiały te mają przybliżyć ucznia do prawdziwych sytuacji z życia codziennego.
Metoda reagowania całym ciałem (TPR – Total Phisical Response), opiera się na założeniu, że w nauce języka dominują dwa główne zachowania: milczące przysłuchiwanie się oraz ruch fizyczny związany z tym, co mówi nauczyciel. Nauczanie w tej metodzie polega na prostych poleceniach wydawanych przez nauczyciela w języku obcym, których wykonanie demonstruje na początku prowadzący zajęcia. Celem nauczyciela jest stworzenie jak największej liczby sytuacji, w których dzieci mają za zadanie reagować „ruchem ciała”. Sytuacje te mają charakter zabawy, a więc dzieci chętnie reagują na polecenia w języku obcym demonstrowane przez nauczyciela ze względu na dużą potrzebę ruchu. Uczą się wielu poleceń nauczyciela w sposób nieświadomy. Dziecko po okresie naśladowania zachowania nauczyciela przejmuje inicjatywę i nawiązuje relacje z innymi dziećmi w grupie. Używanie języka polskiego na zajęciach jest bardzo ograniczone.
Metoda audiolingwalna (The Audiolingual Method), której celem jest opanowanie czterech sprawności językowych w kolejności od słuchania i mówienia do czytania i pisania. Najpierw uczeń słucha nagrań płytowych lub wypowiedzi nauczyciela, a następnie powtarza zasłyszane wypowiedzi. Głównym celem jest tu umiejętność przeprowadzenia rozmowy. Uczniowie nie są zachęcani do samodzielnego tworzenia wypowiedzi. W celu uniknięcia błędów językowych powtarzają jedynie pamięciowo wyuczone wypowiedzi. Nawyk językowy wyrabia się mechanicznie, bezrefleksyjnie poprzez wielokrotne powtarzanie, zapamiętywanie i utrwalanie ćwiczonego materiału (dryle językowe). Elementy tej metody stosuje się dość często w przedszkolnym nauczaniu języka obcego ucząc dzieci szablonowych zwrotów ułatwiających komunikację oraz ćwicząc struktury językowe poprzez śpiewanie piosenek, uczenie się rymowanek i odgrywanie scenek.
Stawki
Stawka godzinowa
- 60zł
Pakiety lekcji
- 5h: 300zł
- 10h: 600zł
online
- 60zł/h
Podobni nauczyciele z przedmiotu: Mowa - angielski
Andrzej
Warszawa & online
- 70zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Oliwia
Warszawa & online
- 55zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Pola
Warszawa & online
- 80zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Alex
Warszawa & online
- 70zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Rozalia
Warszawa
- 55zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Amelia
Warszawa & online
- 50zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Helena
Warszawa & online
- 60zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Rauf
Warszawa & online
- 54zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Mildred
Warszawa & online
- 45zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Zuzanna
Warszawa & online
- 55zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Igor
Warszawa & online
- 40zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Brennan
Warszawa
- 50zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Maciej
Warszawa & online
- 50zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Marta
Warszawa & online
- 95zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Iga
Warszawa & online
- 49zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Filip
Warszawa & online
- 60zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Mikołaj
Warszawa & online
- 50zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Aran
Warszawa & online
- 25zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Artur
Warszawa & online
- 80zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
Michał
Warszawa & online
- 90zł/h
- 1-sza lekcja za darmo
-
Zobacz nauczycieli mowa - angielski