Łukasz - Nauczyciel chemia - Łódź
1-sza lekcja za darmo
Łukasz - Nauczyciel chemia - Łódź

Jest jednym z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, profesjonalizm, gwarantowana odpowiedź. Łukasz starannie zorganizuje Wasze wspólne zajęcia z Chemia.

Łukasz

Jest jednym z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, profesjonalizm, gwarantowana odpowiedź. Łukasz starannie zorganizuje Wasze wspólne zajęcia z Chemia.

  • Stawka godzinowa 130zł
  • Czas odpowiedzi 1h
  • Liczba uczniów

    Liczba uczniów, którym Łukasz towarzyszył od momentu dołączenia do Superprof

    12

    Liczba uczniów, którym Łukasz towarzyszył od momentu dołączenia do Superprof

Łukasz - Nauczyciel chemia - Łódź
  • 5 (10 ocen)

130zł

1-sza lekcja za darmo

Zarezerwuj lekcję

1-sza lekcja za darmo

1-sza lekcja za darmo

  • Chemia
  • Nauki przyrodnicze
  • Chemia organiczna
  • Fizyka - chemia
  • Elektrochemia

Kompleksowe przygotowanie do matury i pomoc w zaliczeniach. Autorskie notatki, zadania i metoda pracy. 5 lat doświadczenia

  • Chemia
  • Nauki przyrodnicze
  • Chemia organiczna
  • Fizyka - chemia
  • Elektrochemia

Lokalizacje zajęć

    • W domu nauczyciela Łukasz : Łódź

    • online
    • w Twoim domu lub innym dowolnym miejscu : dojazd maksymalnie do 20 km z Łódź

Ambasador

To jeden z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, sprawdzone kwalifikacje i gwarantowana odpowiedź. Łukasz dokładnie zorganizuje Wasze pierwsze zajęcia z: Chemia.

O nauczycielu Łukasz

Korepetycji udzielam od 5 lat. Pracuję z uczniami na różnym poziomie: szkoła podstawowa, liceum, technikum. Pomagałem w przygotowaniach do egzaminów poprawkowych, zaliczeń a przede wszystkim do matury rozszerzonej. Udzielanie korepetycji to dla mnie pasja. Nigdy nie rozumiałem, czemu chemia w szkołach nauczana jest w tak schematyczny i nudny sposób. Natłok niepotrzebnych informacji, ogromny stres z każdej strony i kontakt z niekompetentnymi nauczycielami to przepis na edukacyjną porażkę. Dlatego zdecydowałem podejść do nauki inaczej: od tworzenia darmowych treści dla uczniów w internecie, po kursy i indywidualne korepetycje.

Chemia od zawsze była moją pasją. Swoją maturę rozszerzoną z chemii napisałem na 97% a z biologii na 95%. Jestem także laureatem etapu regionalnego i finalistą etapu krajowego Międzynarodowej Olimpiady Neurobiologicznej.

Już podczas nauki w liceum zgłębiłem tajniki tego egzaminu - samodzielne rozwiązanie tysięcy zadań, przejrzenie wszystkich informatorów i zadań CKE z ostatnich 20 lat pozwoliło mi zrozumieć funkcjonowanie całego egzaminu i popatrzeć na niego tak, jak robi to egzaminator.

Swoją wiedzę z tego przedmiotu następnie poszerzyłem podczas studiów z inżynierii chemicznej . W świecie chemicznym jestem każdego dnia, dzięki czemu moja wiedza jest aktualna i jestem w stanie pomóc poradzić sobie z nowymi wymysłami CKE i wyprzedzić ich myślenie.

Zobacz więcej

O zajęciach

  • Edukacja wczesnoszkolna
  • Szkoła podstawowa
  • Liceum
  • +4
  • poziomy :

    Edukacja wczesnoszkolna

    Szkoła podstawowa

    Liceum

    Egzamin maturalny

    Technikum

    Zasadnicza szkoła zawodowa

    MBA

  • polski

Wszystkie języki, w których dostępna jest lekcja :

polski

CO OFERUJĘ:
- Spotkania na żywo w Łodzi lub online
- AUTORSKIE notatki, zadania, materiały, arkusze powtórkowe i arkusze maturalne
- Naukę chemii od kompletnego zera - pomogę i przygotować się do matury, nawet jeśli teraz absolutnie nic nie wiesz lub nie pamiętasz
- Przygotowanie Twojego osobistego ILP - Individual Learning Plan - który pomoże Ci w rozłożeniu nauki; dopasujemy do twojego planu i kalendarza indywidualny harmonogram nauki, praktyki i powtórek
- Kontakt poza zajęciami, pomoc w rozwiązywaniu zadań 24/7
- Polecę ci dodatkowe materiały, z których warto skorzystać. Wskażę wartościowe zbiory zadań oraz te, na które nie warto marnować czasu.

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA?

1. Przed zajęciami wysyłam ci autorskie notatki i prezentacje z teorią. Jest to skrót zawierający wszystko, co powinieneś wiedzieć i nic więcej. Podręczniki do chemii a nawet większość vademeców zawiera tony niepotrzebnych informacji, które tylko zaśmiecają umysł. CKE nie sprawdza znajomości ciekawostek, tylko czy umiesz rozwiązać zadania ułożone na podstawie wymagań egzaminacyjnych . Notatki są skonstruowane właśnie w ten sposób, abyś w łatwy sposób mógł przyswoić czystą wiedzę egzaminacyjną. W notatkach nie ma formułek, których trzeba się nauczyć na pamięć - coś takiego po prostu nie ma sensu i kompletnie mija się z celem. Masz zrozumieć dany temat, a nie wykuć się go na pamięć. Coraz więcej zadań na maturze to zadania "na myślenie", wykorzystujące zdolność czytania ze zrozumieniem i analizy tekstu, a także wykorzystania już pojętej wiedzy w nowych typach zadań, które jeszcze na maturze się nie pojawiały. Tego chcę Cię właśnie nauczyć.

2. Po przeczytaniu i zrozumieniu teorii rozwiązujesz listę zadań , którą dostaniesz ode mnie. Składa się ona z zadań o różnym poziomie trudności i zawiera zadania CKE oraz moje autorskie. Podczas rozwiązywania zadań zapisujesz, co w danym zadaniu sprawiło Ci trudność. Podczas rozwiązywania zwróć uwagę na swój proces myślenia : Jak podchodzisz do danego zadania? Jak je analizuejsz? Jeśli kompletnie nie wiesz, jak coś rozwiązać, to rozpisz swój tok myślenia. Zastanów się, co sprawia ci trudność i gdzie pojawia się ta bariera uniemożliwiająca Ci pójście dalej.

3. Na zajęcia łączymy się i prowadzimy rozmowę dotyczącą omawianego tematu. Często zadaję też pytania o poprzednie przerabiane tematy - to pozwala ugruntować wiedzę i zbudować pamięć długotrwałą. Zgodnie z tzw. krzywą zapominania Ebbinghausa po tygodniu od zajęć (bez przypominania materiału) pamięta się zaledwie 25% z nauczonych treści. Na zajęciach używamy więc najskutczniejszej metody na walkę z tym, czyli metody spaced repetition . Po krótkiej powtórce i rozmowie przechodzimy do zadań, które sprawiły Ci trudność.

4. Resztę zadań sprawdzam po zajęciach i odsyłam ci krótki raport . Co ważne, na moich zajęciach nie są absolutnie stawiane żadne oceny punktowe. Raport składa się z oceny opisowej, w której opisuję, co poszło Ci dobrze, a nad czym warto popracować.


FAQ

1. Ale ja nic nie umiem i nie pamiętam.
Stwierdzenie typu “nic nie pamiętam” są bardzo szkodliwe i niestety jedyne, co robią, to tylko redukują motywację. Zwykle osoby, które twierdzą, że nie pamiętają nic z chemii, mają po prostu mocno nieuporządkowaną wiedzę, schowaną w którejś z odległych “szufladek” w mózgu. Nauka chemii jest jak labirynt, ale pomogę Ci przez niego przejść - aż do końca.

2. Czy nie jest za późno na to, żeby zacząć się uczyć?
Nie. Nigdy nie jest za późno na naukę. Najpierw zastanów się jaki jest twój cel. Jaki wynik na maturze chcesz uzyskać? Dlaczego? Co ma Ci to dać? Co jeśli się nie uda? Podczas korepetycji często rozmawiam z uczniami na te tematy. Pomogę Ci w rozplanowaniu nauki, stworzenia indywidualnego kalendarza powtórek i przedstawię realne granice wyniku, który możesz uzyskać na maturze, w zależności od ilości włożonej pracy. Tu wszystko zależy od Ciebie, ale zrobię tyle, ile mogę, aby pomóc Ci przejść przez ten trudny okres.

3. Czy korepetycje wystarczą do uzyskania 90% na maturze z chemii?
Żaden z korepetytorów ani nauczycieli nie jest magikiem - ostateczny wynik zależy od Ciebie i jego uzyskanie jest w Twoich rękach. Podczas korepetycji nauczę Cię jak uczyć się chemii, pomogę Ci z zadaniami od najprostszych do najtrudniejszych i wytłumaczę tajniki działania egzaminu. To z moich obserwacji jednak tylko około 50% pracy potrzebnej do uzyskania satysfakcjonującego wyniku. Reszta to samodzielne robienie zadań.

4. Masz więcej wątpliwości?
Skontaktuj się ze mną. Rozwieję wszystkie Twoje wątpliwości i odpowiem na wszystkie pytania.

KONTAKT

Numer telefonu: (Informacja ukryta)

Jeśli nie odbieram telefonu, napisz SMS-a, wiadomość na portalu lub maila na mój adres. Skontaktuję się z Tobą jak najszybciej mogę.

Zobacz więcej

Stawki

Stawka godzinowa

  • 130zł

Pakiety lekcji

  • 5h: 650zł
  • 10h: 1300zł

online

  • 130zł/h

darmowe lekcje

Bezpłatna pierwsza lekcja pozwala poznać nauczyciela Łukasz i zdecydować, czy odpowiada Twoim potrzebom

  • 30min

Wywiad z nauczycielem Łukasz 📝

Wywiad z nauczycielem Łukasz 📝

  • 1) Od kiedy interesujesz się wybranym kierunkiem i prywatnym nauczaniem?

    Prywatnym nauczaniem i chemią zacząłem interesować się jeszcze w liceum. Chemia zawsze była moją pasją - fascynowała mnie zarówno jej teoretyczna strona, jak i praktyczne zastosowania. Już wtedy zauważyłem, że wielu moich rówieśników miało trudności z tym przedmiotem, głównie z powodu braku zrozumienia podstawowych zagadnień jak budowa atomu czy stechiometria. Wtedy postanowiłem pomagać innym - tłumaczyłem, jak powinno się podchodzić do zadań i jak efektywnie uczyć się chemii. Z czasem zrozumiałem, że mam talent do przekazywania wiedzy w sposób zrozumiały i angażujący, co skłoniło mnie do podjęcia decyzji o prowadzeniu korepetycji na poważnie. Od tamtej pory minęło już kilka lat, a moja pasja do nauczania chemii tylko się pogłębiła.
  • 2) Opowiedz nam więcej o tematach, których uczysz, i o których lubisz dyskutować z uczniami (a może nawet o tych, które lubisz trochę mniej).

    Uczę chemii na różnych poziomach - od szkoły podstawowej, przez przygotowanie do sprawdzianów w liceum, aż do matury rozszerzonej. Bardzo lubię zaczynać od fundamentów, ponieważ to one budują solidne zrozumienie całego przedmiotu. Reakcje chemiczne, właściwości pierwiastków i ich związków - te tematy są kluczowe i lubię je omawiać, ponieważ pozwalają uczniom dostrzec, jak chemia przenika naszą codzienność.
    Jednym z moich ulubionych tematów jest chemia organiczna. Uwielbiam pokazywać, jak skomplikowane cząsteczki organiczne są zbudowane i jak reagują. To fascynujące, jak coś, co wydaje się tak abstrakcyjne, ma realny wpływ na wszystko, od produkcji leków po gotowanie. Często uczniowie z początku są przerażeni tymi długimi nazwami, ale kiedy zrozumieją, jak to wszystko działa, widzę u nich prawdziwą satysfakcję.
  • 3) Czy miałeś jakieś wzory do naśladowania, np. nauczyciel, który Cię zainspirował?

    Tak, miałem wyjątkową nauczycielkę chemii w liceum, która była dla mnie ogromną inspiracją. Jej lekcje były jednymi z moich ulubionych - nie tylko dlatego, że potrafiła przekazać wiedzę w sposób jasny i zrozumiały, ale także dlatego, że była niezwykle miłą i ciepłą osobą. Zawsze chętnie rozmawiała z nami na różne tematy, nie tylko te związane z chemią, ale też o życiu codziennym. Była otwarta na nasze pytania i problemy, co sprawiało, że czuliśmy się swobodnie, a nauka w jej klasie była prawdziwą przyjemnością.
    Co więcej, pokazywała nam, jak chemia przenika nasze życie na co dzień. Dzięki niej zrozumiałem, że chemia to nie tylko teoria z podręczników, ale coś, co możemy dostrzec wokół nas - w kuchni, w przyrodzie, w technologii. Te lekcje nie tylko pogłębiły moją wiedzę, ale także zaszczepiły we mnie pasję do odkrywania i dzielenia się tą wiedzą z innymi.
  • 4) Jak myślisz, jakie cechy są wymagane, aby być dobrym nauczycielem?

    Aby być skutecznym nauczycielem, kluczowe są empatia i zrozumienie dla uczniów. Każdy uczeń jest inny, uczy się we własnym tempie, ma swoje mocne i słabe strony, a dobry nauczyciel potrafi to dostrzec i dostosować swoje metody do indywidualnych potrzeb. Niezwykle ważna jest również cierpliwość - niekiedy potrzeba więcej czasu, aby ktoś zrozumiał dane zagadnienie, a nauczyciel musi to zaakceptować, nie tracąc przy tym zapału. Kolejną istotną cechą jest pasja do przedmiotu. Nauczyciel, który naprawdę interesuje się tym, czego uczy, potrafi zarazić entuzjazmem swoich uczniów. Pasja sprawia, że nawet trudne tematy stają się ciekawsze, a uczniowie chętniej angażują się w lekcje. Gdy nauczyciel nie lubi przedmiotu, którego uczy, lub swojej pracy, szybko staje się to widoczne. Taka atmosfera nie sprzyja nikomu - uczniowie mogą zacząć niechętnie podchodzić do przedmiotu, a nauczyciel nie odczuwa satysfakcji. W rezultacie, nawet fascynujące przedmioty, jak chemia, mogą stać się dla uczniów udręką z powodu niewłaściwej osoby na stanowisku nauczyciela.
  • 5) Może jakaś anegdota związana z Twoim przedmiotem nauczania lub czasie spędzonym w szkole?

    Moja nauczycielka chemii w liceum była osobą, która naprawdę potrafiła ożywić lekcje i zaszczepić w nas pasję do tego przedmiotu. Bardzo lubiła przeprowadzać reakcje chemiczne na żywo. Pamiętam, jak pozwoliła nam powąchać fenol, przeprowadzała dla nas reakcje ze związkami chromu (które często są rakotwórcze). Były też inne, bardziej spektakularne reakcje - straż pożarna nierzadko przyjeżdżała do mojego liceum.
  • 6) Jakie trudności, wyzwania napotkałeś lub nadal napotykasz w swoim zawodzie/przedmiocie nauczania?

    Motywowanie uczniów do nauki chemii bywa wyzwaniem, zwłaszcza gdy materiał wydaje się skomplikowany. Staram się utrzymywać ich zaangażowanie poprzez dostosowanie metodyki nauczania do ich potrzeb oraz indywidualne podejście. Pomagam uczniom radzić sobie ze stresem związanym z nauką i egzaminami, wprowadzając skuteczne strategie uczenia się. Pracowałem z uczniami z dysleksją, dysortografią i dyskalkulią, dostosowując metody nauczania do ich indywidualnych trudności. Dzięki temu, mimo wyzwań, udało mi się pomóc im osiągnąć znaczące postępy i sukcesy.
  • 7) Czy masz szczególną pasję? Czy może jest to nauczanie w ogóle, element przedmiotu lub coś zupełnie innego?

    Poza nauczaniem chemii, szczególnie pasjonuję się nanotechnologią i to z nią chciałbym wiązać swoją przyszłą ścieżkę naukową. Nanotechnologia, dzięki pracy na poziomie atomowym i molekularnym, oferuje nieskończone możliwości innowacji w wielu dziedzinach - od medycyny po elektronikę. Moim celem jest rozwijanie swojej kariery badawczej w tej dziedzinie, ponieważ widzę w niej ogromny potencjał do tworzenia nowych materiałów i rozwiązań, które mogą mieć przełomowy wpływ na przyszłość.
  • 8) Co sprawia, że jesteś Super Nauczycielem?

    Co sprawia, że jestem Super Nauczycielem? Przede wszystkim moje zaangażowanie i pasja do nauczania chemii oraz indywidualne podejście do każdego ucznia. Zawsze staram się zrozumieć potrzeby i trudności moich uczniów, dostosowując metody nauczania do ich umiejętności i stylu uczenia się.
    Moje umiejętności w zakresie motywowania uczniów i pomocy w radzeniu sobie ze stresem również przyczyniają się do mojego sukcesu jako nauczyciela. Potrafię tworzyć przyjazne i wspierające środowisko, w którym uczniowie czują się komfortowo i są gotowi do nauki. Dostosowuję metody nauczania, aby efektywnie odpowiadały na indywidualne potrzeby uczniów, co pozwala osiągać postępy. Zachęcam i uczę krytycznego myślenia i analizy własnego toku rozumowania podczas rozwiązywania zadań.
    Moja pasja do nauki i nieustanne dążenie do rozwoju zawodowego sprawiają, że stale poszukuję nowych metod i narzędzi edukacyjnych. To połączenie wiedzy, umiejętności i zaangażowania sprawia, że jestem Super Nauczycielem, który nie tylko uczy, ale również inspiruje i motywuje do dalszego rozwoju.
--
--

Podobni nauczyciele z przedmiotu: Chemia

  • Magdalena

    Łódź & online

    5 (8 ocen)
    • 60zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Ola

    Łódź & online

    5 (6 ocen)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Wiktoria

    Łódź & online

    5 (2 oceny)
    • 80zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Weronika

    Łódź & online

    5 (4 oceny)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • MichalinaMM

    Łódź & online

    Nowa
    • 65zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Julia

    Łódź & online

    Nowy
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Julia

    Łódź & online

    Nowa
    • 40zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Hanna

    Łódź & online

    Nowa
    • 40zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Oliwia

    Łódź & online

    Nowy
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Longina

    Łódź & online

    Nowa
    • 100zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Justyna

    Łódź & online

    Nowa
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Paulina

    Łódź & online

    Nowa
    • 35zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Łódź & online

    Nowy
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Arijit

    Łódź & online

    Nowy
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Milena

    Łódź & online

    Nowa
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Angelika

    Łódź & online

    Nowa
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Tamara

    Łódź & online

    Nowa
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Agata

    Łódź & online

    Nowa
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Robert

    Łódź & online

    Nowy
    • 100zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Julia

    Łódź & online

    Nowa
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Zobacz nauczycieli
    chemia