Artykuł ucznia

Problemy techniczne lekcji online

Chcesz skorzystać z lekcji wideo, ale masz trudności? Nie panikuj! Zapraszamy do wykonania następujących kroków:


Złe połączenie

Problemy z połaczeniem mogą być związane z Twoją siecią internetową lub Twojego rozmówcy.
Zapraszamy do sprawdzenia szybkości połączenia. Jeśli masz złe połączenie Wi-Fi, zalecamy:

  • 1. Przełącz na przewodowy, jeśli korzystasz z komputera.

  • 2. Użyj trybu danych mobilnych 4G/5G.


  • Problem z przeglądarką

    Dostęp do kamery możliwy jest z różnych przeglądarek. Jednak w niektórych wersjach systemu Windows mogą występować niezgodności z Google Chrome. W takim przypadku zalecamy korzystanie z przeglądarki Mozilla Firefox.

    Problem z mikrofonem lub kamerą
    Sugestia 1: Zmień ustawienia kursu

  • 1. Przejdź do ikony trzech kropek, a następnie do ustawień.

  • 2. Przejdź do zakładki urządzeń, otwórz menu rozwijane kamery, mikrofonu i wyjścia audio i zaakceptuj uprawnienia.

  • 3. Kliknij na przycisk „akceptuj”.


  • Wskazówka 2: Zmień uprawnienia w przeglądarce Google Chrome
  • 1. Przejdź do przeglądarki Google Chrome.

  • 2. Kliknij w prawym górnym rogu ikonę trzech kropek.

  • 3. Kliknij ustawienia.

  • 4.Kliknij Prywatność i bezpieczeństwo.

  • 5. Kliknij ustawienia strony internetowej

  • 6. Wybierz kamerę lub mikrofon i sprawdź, czy Twoja kamera lub mikrofon jest autoryzowany i czy Superprof nie jest wymieniony na stronach zablokowanych przez Twoją przeglądarkę.


  • Wskazówka 3: Zmień uprawnienia w ustawieniach systemu Windows na komputerze

  • Przejdź do ustawień systemu Windows.

  • Przejdź do prywatności.

  • Sprawdź, czy dostęp do kamery dla urządzenia jest włączony.

  • Włącz opcję „Zezwalaj aplikacjom na dostęp do aparatu”

  • W sekcji „Wybierz, które aplikacje ze sklepu Microsoft Store mogą uzyskiwać dostęp do aparatu” włącz „Wyszukiwanie systemu Windows”, „Aparat” i „Łącznik aplikacji”.

  • W przypadku mikrofonu wykonaj te same kroki.