Problemy techniczne lekcji online
Chcesz skorzystać z lekcji wideo, ale masz trudności? Nie panikuj! Zapraszamy do wykonania następujących kroków:
Złe połączenie
Problemy z połaczeniem mogą być związane z Twoją siecią internetową lub Twojego rozmówcy.
Zapraszamy do sprawdzenia szybkości połączenia. Jeśli masz złe połączenie Wi-Fi, zalecamy:
1. Przełącz na przewodowy, jeśli korzystasz z komputera.
2. Użyj trybu danych mobilnych 4G/5G.
Problem z przeglądarką
Dostęp do kamery możliwy jest z różnych przeglądarek. Jednak w niektórych wersjach systemu Windows mogą występować niezgodności z Google Chrome. W takim przypadku zalecamy korzystanie z przeglądarki Mozilla Firefox.
Problem z mikrofonem lub kamerą
Sugestia 1: Zmień ustawienia kursu
1. Przejdź do ikony trzech kropek, a następnie do ustawień.
2. Przejdź do zakładki urządzeń, otwórz menu rozwijane kamery, mikrofonu i wyjścia audio i zaakceptuj uprawnienia.
3. Kliknij na przycisk „akceptuj”.
Wskazówka 2: Zmień uprawnienia w przeglądarce Google Chrome
1. Przejdź do przeglądarki Google Chrome.
2. Kliknij w prawym górnym rogu ikonę trzech kropek.
3. Kliknij ustawienia.
4.Kliknij Prywatność i bezpieczeństwo.
5. Kliknij ustawienia strony internetowej
6. Wybierz kamerę lub mikrofon i sprawdź, czy Twoja kamera lub mikrofon jest autoryzowany i czy Superprof nie jest wymieniony na stronach zablokowanych przez Twoją przeglądarkę.
Wskazówka 3: Zmień uprawnienia w ustawieniach systemu Windows na komputerze
Przejdź do ustawień systemu Windows.
Przejdź do prywatności.
Sprawdź, czy dostęp do kamery dla urządzenia jest włączony.
Włącz opcję „Zezwalaj aplikacjom na dostęp do aparatu”
W sekcji „Wybierz, które aplikacje ze sklepu Microsoft Store mogą uzyskiwać dostęp do aparatu” włącz „Wyszukiwanie systemu Windows”, „Aparat” i „Łącznik aplikacji”.
W przypadku mikrofonu wykonaj te same kroki.