Syed - Nauczyciel korepetycje - Oslo
Syed - Nauczyciel korepetycje - Oslo

Jest jednym z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, profesjonalizm, gwarantowana odpowiedź. Syed starannie zorganizuje Wasze wspólne zajęcia z Korepetycje.

Syed

Jest jednym z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, profesjonalizm, gwarantowana odpowiedź. Syed starannie zorganizuje Wasze wspólne zajęcia z Korepetycje.

  • Stawka godzinowa 235zł
  • Czas odpowiedzi 1h
  • Liczba uczniów

    Liczba uczniów, którym Syed towarzyszył od momentu dołączenia do Superprof

    50+

    Liczba uczniów, którym Syed towarzyszył od momentu dołączenia do Superprof

Syed - Nauczyciel korepetycje - Oslo
  • 5 (45 ocen)

235zł

Zarezerwuj lekcję
  • Korepetycje
  • Wsparcie szkolne
  • Metodologia

Naucz się dokonywać wyborów metodologicznych: decydowania o metodologii badań i wybierania między ilościowymi a jakościowymi projektami badawczymi. Uzyskaj pomoc od wykładowców uniwersyteckich i kiero

  • Korepetycje
  • Wsparcie szkolne
  • Metodologia

Lokalizacje zajęć

Ambasador

To jeden z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, sprawdzone kwalifikacje i gwarantowana odpowiedź. Syed dokładnie zorganizuje Wasze pierwsze zajęcia z: Korepetycje.

O nauczycielu Syed

Pracuję jako wykładowca w pełnym wymiarze godzin na kursach metod badawczych, ekonometrii i statystyki. Ponadto mam duże doświadczenie w nadzorowaniu badań, w tym jako promotor, starszy pracownik naukowy, koordynator badań, konsultant projektów kontraktowych i autor.

Cieszę się, że studenci z UIO, Oslomet, University of Oxford, The University of Chicago (Booth), McGill University, Kings College, LSE, The Smith School of Business at Queen's University, Lund University i Stockholm University otrzymali pomoc i napisał dla mnie piękne recenzje.

Jestem również pokorny wobec zaufania profesjonalistów, w tym profesjonalnego badacza rozwoju międzynarodowego w Funduszu Rozwoju Kapitałowego Narodów Zjednoczonych (UNCDF), dyrektora zarządzającego w National Standard Finance (NSF), starszych doradców w instytucjach powiązanych z rządem, pracownika w Imperial College London, wizytujący naukowiec na Uniwersytecie Harvarda i wielu innych, którzy szukali wskazówek dotyczących ich potrzeb zawodowych.

Zobacz więcej

O zajęciach

  • Szkoła podstawowa
  • Gimnazjum
  • Liceum
  • +7
  • poziomy :

    Szkoła podstawowa

    Gimnazjum

    Liceum

    Egzamin maturalny

    Technikum

    dorosłych

    Licencjat

    Magister

    Doktorat

    Edukacja wczesnoszkolna

  • polski

Wszystkie języki, w których dostępna jest lekcja :

polski

Oprócz wiedzy technicznej z zakresu nauk akademickich, na początku sesji z nowym studentem zachowuję spokój, uzyskuję informacje na temat wymagań kursu, wysłuchuję problemów i zmartwień studenta, inicjuję dyskusję z pewnymi uproszczeniami i potem zwiększ tempo. W miarę jak postępuję, zaangażowanie i uczestnictwo uczniów wzrastało powoli i po cichu, ponieważ uważam to za najbardziej naturalny sposób na poprawę pewności siebie i poczucia własnej wartości. Niektóre techniczne aspekty kładzenia nacisku w nauczaniu są następujące:

Znajdowanie luk w literaturze i poszukiwanie nowego stanowiska; synchronizacja hipotezy z projektem badawczym; uporządkowanie dokumentu w szczegółowy spis treści; decydowanie, w jaki sposób dokonywać wyborów w zakresie gromadzenia danych pomiędzy alternatywnymi formatami danych, począwszy od gromadzenia danych pierwotnych, a skończywszy na wykorzystaniu danych wtórnych; określenie, które z narzędzi analizy danych mogą lepiej przybliżyć postawione hipotezy badawcze; uzupełnienie pakietów do analizy danych, takich jak Stata, Minitab, czy pakietów typu SPSS; interpretacja ustaleń i wyników: odwoływanie się i unikanie plagiatu oraz raportowanie badań.

Zobacz więcej

Stawki

Stawka godzinowa

  • 235zł

Pakiety lekcji

  • 5h: 1173zł
  • 10h: 2346zł

online

  • 235zł/h

Dojazd

  • + 150zł

Szczegóły

Aby przekazać swoje obawy akademickie i wstępnie zaplanować lekcje, możemy odbyć 15-minutową bezpłatną sesję.

Wspomniana opłata dotyczy lekcji ze standardowej treści kursu. Jeśli okaże się konieczne przejrzenie Twojego projektu lub pracy (plików), przed spotkaniem poinformuję o moim czasie przeznaczonym na proces recenzji, który wymaga zwrotu.

Uwaga uzupełniająca: Oprócz regularnej dyskusji, wyjaśnień i interpretacji podczas spotkania online wykorzystuję tablet graficzny do robienia notatek, tworzenia wykresów, pisania równań itp. oraz opcji udostępniania ekranu, dzięki czemu można poczuć się jak na żywo klasa.
Jestem przyzwyczajony do wysyłania Ci na koniec lekcji pliku z notatkami, aby podczas sesji można było w pełni skoncentrować się na dyskusji.

Wywiad z nauczycielem Syed 📝

Wywiad z nauczycielem Syed 📝

  • When did your interest in this subject and for private tuition begin?

    My fondness for teaching profession has traces at the stage of my schooling: when I and my siblings were used to ask parents about different occupations and professions, so that every one of us can choose a plausible career path, accordingly. I can clearly recall that my father was used to say that though prophets and saints opted quite a few professions, but teaching and health care are always being regarded amongst incredibly noble professions. I can say that the strong literary background of my parents predominantly appreciated my respect for teaching profession.

    For quite some time in pedagogical sciences it is being preferred that in order to ensure individual attention, small group of students have high efficacy, over large number of students. In recent times, theories of personality development further stress upon individualization. In this context we as academician require to assess personalized needs of students, with great diligence. In one on one coaching I carefully make use of case specific illustrations, examples, choice of analytical tools etc. to ensure in-depth understanding of the subject. If the subject in itself is rather complex, I make sure to simplify things.
    I liked the Superprof. Portal as it gives comprehensive outreach to students, in form of one on one/ group caching and also through online consultation.
  • Tell us more about the subject you teach, about the topics you enjoy sharing with students (and possibly those you like less)!

    My learning and teaching interests include Quantitative methods: Mathematical modeling; Econometrics; and Statistics, core subjects in Economics such as Microeconomics, Macroeconomics, Mathematical Economics, while heart of my academic proficiency lye in thesis supervision, in domain of Social Sciences and humanities. So far, I have supervised over 141 theses of Honor’s, Master’s and at M.Phil levels.
    Regarding digitalized computational/ analytical skills, I am proficient in using Stata, SPSS, Minitab, Statgraphics, Maple, WinQSB, Nvivo and Turnitin, both in my teaching as well as in my research experience.
  • Tell us about your idols, whether it was a teacher who left a deep mark or a work of art that inspired you.

    I can clearly mention that I am providential enough that my father suggested me to opt Economics, Statistics and Mathematics as soon as I completed my schooling, as he viewed these subjects more close to my nature. Throughout my career, whenever my temperament and skillfulness is appreciated by my students or at International forums, I always thanked my late father, for assessing me so well. As I was duly equipped with different aspects of quantitative methods due to my long standing interest, I enjoyed quantitative proficiency not just in my teaching experience but predominately in my research experience as well.
  • Which, in your opinion, are the necessary quality to be an expert in your field?

    A strong background in quantitative skills is a prerequisite for quite some time as there has been an intense use of Descriptive and Inferential Statistics, Econometrics & Regression analysis, Mathematics of chance: Game Theory as well as of mathematics of optimization: Linear/ nonlinear/ integer/ goal programming etc, in academic curricula and in research. Secondly, I feel that a good teacher essentially should have good sense of observational psychology: within a short conversation he/ she should carefully assess personalized needs of the student. And last but not the least, a good communication skill: ability of making simplification; wide choice of vocabulary and an easy going conversation style.
    While tutoring, the timing/ stage of seeking student response/ feedback is always very important: un till I feel that student has grasped something, the feedback of the student is always being invited with a pause, so that he/she can participate effectively, without losing confidence/ faith.
  • An anecdote related to your subject or education you want to tell?

    At a young age of 24, I was invited as visiting Professor to teach Econometrics to master’s classes. I had to spend days and night before the semester start, to fully grasp the subject as well as to fully absorb lecture contents, as part of my understanding. Getting such a tough assignment at a young age developed my temperament, and in rest of my career this time investment amused me a lot.
  • Despite your multi-talents, maybe you also had some difficulties at school? Tell!

    I am bit skeptical that in last around one decade or so, due to extensive use of digital/ mobile gadgets and social media, we have witnessed that the ability of students to concentrate on academics has adversely been affected. Simultaneously, the habit of consulting books and libraries also witnessed slackness.
  • Help us to get to know you better by sharing your passions (which you might share a day via Superprof).

    Potentially, I can manage to explain how students can be benefited through digitalization in education, specifically in domain of research. Secondly, I can arrange seminars on the incidence of plagiarism, how its incidence is being detected, how to avoid it naturally, and what legal complications can arise, if its incidence is established.
  • What makes you a Superprof?

    Precisely, I can say that I have sizable experience of teaching in above mentioned subjects; lots of experience as thesis supervisor; have 13 journal publications in the Norwegian Database of Scientific publication (NSD); was invited as International guest at Peradeniya International Economics Research Symposium in 2014; worked as a consultant on two contractual projects; and last but not the least, I have 14 International conference proceedings.
--
--

Podobni nauczyciele z przedmiotu: Korepetycje

  • Sandra

    Katowice & online

    5 (38 ocen)
    • 65zł/h
  • Grażyna

    Pionki

    5 (9 ocen)
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Klaudia

    Kraków & online

    5 (6 ocen)
    • 100zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Agnieszka

    Sosnowiec & online

    5 (3 oceny)
    • 80zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Dominik

    Bytom & online

    5 (9 ocen)
    • 70zł/h
  • Maria

    Wrocław & online

    5 (4 oceny)
    • 100zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Agnieszka

    Łódź

    5 (2 oceny)
    • 60zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Aleksandra

    Drezdenko & online

    5 (3 oceny)
    • 40zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Agnieszka

    Gdańsk

    5 (1 ocena)
    • 80zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Marzena

    Żywiec

    5 (1 ocena)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • AnnaMaria

    Poznań & online

    5 (2 oceny)
    • 100zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Joanna

    Czechowice-Dziedzice

    5 (3 oceny)
    • 60zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Sabina

    Warszawa & online

    5 (2 oceny)
    • 95zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Natalia

    Wyszków

    5 (2 oceny)
    • 60zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Marika

    Pszczyna & online

    5 (4 oceny)
    • 80zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Maja

    Jarocin & online

    5 (4 oceny)
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Małgorzata

    & online

    Nowa
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Mariusz

    Szczecin & online

    Nowy
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Paulina

    Jankówka

    Nowa
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Emilka

    Warszawa

    Nowa
    • 90zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Zobacz nauczycieli
    korepetycje