Bartosz - Nauczyciel matematyka - Warszawa
1-sza lekcja za darmo
Bartosz - Nauczyciel matematyka - Warszawa

Jest jednym z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, profesjonalizm, gwarantowana odpowiedź. Bartosz starannie zorganizuje Wasze wspólne zajęcia z Matematyka.

Bartosz

Jest jednym z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, profesjonalizm, gwarantowana odpowiedź. Bartosz starannie zorganizuje Wasze wspólne zajęcia z Matematyka.

  • Stawka godzinowa 60zł
  • Czas odpowiedzi 2h
  • Liczba uczniów

    Liczba uczniów, którym Bartosz towarzyszył od momentu dołączenia do Superprof

    50+

    Liczba uczniów, którym Bartosz towarzyszył od momentu dołączenia do Superprof

Bartosz - Nauczyciel matematyka - Warszawa
  • 5 (42 oceny)

60zł

1-sza lekcja za darmo

Zarezerwuj lekcję

1-sza lekcja za darmo

1-sza lekcja za darmo

  • Matematyka
  • Fizyka
  • Trygonometria
  • Informatyka
  • Analiza matematyczna

Matematyka, Fizyka, C++, Python, JavaScript, HTML, CSS - Każdy poziom (Matura R, Matura P, Studia, Szkoła podstawowa)

  • Matematyka
  • Fizyka
  • Trygonometria
  • Informatyka
  • Analiza matematyczna

Lokalizacje zajęć

    • W domu nauczyciela Bartosz : Warszawa

    • online

Ambasador

To jeden z najlepszych nauczycieli. Jakość profilu, sprawdzone kwalifikacje i gwarantowana odpowiedź. Bartosz dokładnie zorganizuje Wasze pierwsze zajęcia z: Matematyka.

O nauczycielu Bartosz

Jestem absolwentem studiów inżynierskich na kierunku Automatyka i Robotyka na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz aktualnie jestem studentem trzysemestralnych studiów magisterskich inżynierskich na kierunku Informatyka na tym samym wydziale. Od dziecka interesuję się matematyką, ️fizyką, informatyką, programowaniem, robotyką i wszystkimi pochodnymi tychże nauk. Ukończyłem klasę o profilu mat-fiz-inf-ang w I LO w Gdańsku z wynikiem ponad 90% z każdego rozszerzenia:) Korepetycji zacząłem udzielać już w liceum, natomiast dzisiaj korepetycji udzielam bardziej zawodowo, mając kilka dobrych ️lat doświadczenia w branży. Poza moimi zainteresowaniami wynikającymi z tego, czym się zajmuję, interesuję się również ekonomią, ️historią oraz geografią:)

Zobacz więcej

O zajęciach

  • Szkoła podstawowa
  • Liceum
  • Egzamin maturalny
  • +8
  • poziomy :

    Szkoła podstawowa

    Liceum

    Egzamin maturalny

    Technikum

    dorosłych

    Licencjat

    Magister

    Doktorat

    MBA

    Edukacja wczesnoszkolna

    Zasadnicza szkoła zawodowa

  • polski

Wszystkie języki, w których dostępna jest lekcja :

polski

Dopasowuję moje metody nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia. Na przykład, jeżeli uczeń liczy na wynik w okolicach 90% z matematyki rozszerzonej, będę rozwiązywać z nim najtrudniejsze i wymagające najwięcej błyskotliwości zadania, zamiast skupiać się na tłumaczeniu teorii, którą doskonale rozumie. Ucznia, który liczy na zdanie matematyki podstawowej na maturze na 30%, uczę bardziej od podstaw, kładę duży nacisk na zrozumienie teorii i sposobu rozumowania w zadaniach.

Zajęcia prowadzę zdalnie przez komunikator Discord (większość młodego pokolenia z niego regularnie korzysta, a zdecydowana większość go kojarzy) z wykorzystaniem tablicy Miro - uczeń ma zawsze dostęp do całej zawartości wszystkich tablic:)

Czas zajęć jest elastyczny i zależny od potrzeb ucznia, jeśli oczywiście nie mam w danym momencie napiętego grafiku:)

Na maturze zdobyłem ponad 90% z każdego z rozszerzeń (Matematyka, Fizyka, Informatyka, Język Angielski) i śledzę na bieżąco każdą zmianę w podstawie programowej. Udzielam korepetycji od kiedy rozpocząłem drugą klasę LO i kontynuuję moją "przygodę" do dzisiaj, już na studiach magisterskich inżynierskich, które ukończę w 2026 roku:)

Na zajęcia zapraszam osoby w każdym wieku i na każdym poziomie edukacji (szkoła podstawowa, szkoła średnia, zarówno podstawa, jak i rozszerzenie, studia), niezależnie od tego, czy liczą na 100% z fizyki rozszerzonej, czy na 30% z matematyki podstawowej:)

Podana cena w ogłoszeniu jest za godzinę lekcyjną (45 minut) za najprostsze zagadnienia w czasie względnie niskiego popytu (tj. wakacje, w godzinach poranno-południowych.). Cena za bardziej zaawansowane (bądź trudniejsze pedagogicznie) zagadnienia jest zależna od poziomu ich trudności. Również w okresie wysokiego popytu cena będzie wyższa (w praktyce od początku września do końcówki maja) - wszystko ustalimy podczas rozmowy telefonicznej. Staram się nie prowadzić zajęć stacjonarnych (są strasznie niewygodne i nieefektywne), lecz jeśli nie ma innej opcji, to mogę się ich podjąć, lecz wtedy cena dodatkowo by wzrosła, ze względu na dyskomfort współlokatorstwa oraz straty czasowe związane z posprzątaniem miejsca zajęć, uspokajaniem pieska, który szczeka jak ktoś obcy wchodzi do mieszkania, a szczególnie gdy zadzwoni domofon, "ogarnięciem siebie" itp.

Oferuję darmową lekcję próbną (tylko w przypadku zajęć zdalnych) o długości do 30 minut. Nie w każdej sytuacji zaoferuję lekcję próbną, jeśli istnieje potrzeba lekcji próbnej, proszę dopytać wcześniej.

Prowadzę działalność gospodarczą, więc potrzebuję od każdego ucznia danych do fakturowania, dostarczonych przed pierwszymi zajęciami. Również w przypadku pierwszej lekcji próbnej. Wystawiam faktury (zwolnione z podatku VAT).

W przypadku, kiedy pisze do mnie student na wieczór przed ostatnim terminem egzaminu z analizy i potrzebuje jednej godziny zajęć - nie zaoferuję darmowej lekcji - raczej oczywiste, ale muszę tę informację podać w ogłoszeniu.

Ciekawostki i fakty warte uwagi:
- do 2023 r., aby zdać maturę z matematyki podstawowej, statystycznie wystarczyło rozwiązać jedną nierówność kwadratową, jedno równanie typu (x-1)(x-2)(x-3)=0, odpowiedzieć poprawnie na 4 zadania zamknięte, zadań otwartych poza dwoma wspomnianymi nie ruszać, a resztę strzelać
- co rok od lat na maturze z matematyki rozszerzonej są dwa identycznie zadania (kwadratówka z parametrem oraz optymalizacja), tylko ze zmienionymi danymi, które przekształcają się w darmowe 20-26%.
- na zdobycie ze wszystkich rozszerzeń 90+% w liceum i jednoczesny brak stresu czymkolwiek (np. nauką - czyli zamiast się uczyć - często całymi dniami grałem z kolegami w CSa) pozwoliło mi wyłącznie przeczytanie z nudów paru tematów do przodu i bycie x tematów do przodu na każdej lekcji
- zajęcia stacjonarne są dużo mniej efektywne od zajęć zdalnych, co wynika z paru powodów: dwie osoby nie mogą jednocześnie pisać, nie można wklejać od razu tony wzorów z tablic - na zajęciach stacjonarnych trzeba jeden po drugim szukać na telefonie, nie ma możliwości pokazywania w czasie rzeczywistym (jak np. udostępniając ekran) wykresów (funkcji, z geometrii analitycznej, z analizy) oraz symulacji (np. zadań związanych z kinematyką na fizyce), obie osoby czują się dużo mniej komfortowo

Zapraszam do kontaktu:)

Zobacz więcej

Stawki

Stawka godzinowa

  • 60zł

Pakiety lekcji

  • 5h: 300zł
  • 10h: 600zł

online

  • 60zł/h

darmowe lekcje

Bezpłatna pierwsza lekcja pozwala poznać nauczyciela Bartosz i zdecydować, czy odpowiada Twoim potrzebom

  • 1godz.

Wywiad z nauczycielem Bartosz 📝

Wywiad z nauczycielem Bartosz 📝

  • 1) Od kiedy interesujesz się wybranym kierunkiem i prywatnym nauczaniem?

    Wybranym przeze mnie kierunkiem studiów (Automatyka i Robotyka) interesuję się od trzeciej klasy szkoły podstawowej, kiedy to zacząłem chodzić na dodatkowe zajęcia z robotyki. Przez lata dostrzegałem, w jak prosty sposób da się zautomatyzować dosłownie każdy proces:) Interesuję się prywatnym nauczaniem jeszcze od gimnazjum, kiedy to pomagałem rówieśnikom w matematyce, fizyce oraz informatyce, lecz korepetycji zacząłem udzielać w liceum:)
  • 2) Opowiedz nam więcej o tematach, których uczysz, i o których lubisz dyskutować z uczniami (a może nawet o tych, które lubisz trochę mniej).

    Uczę tematów z szeroko pojętych nauk ścisłych, w tym matematyki, fizyki, informatyki oraz programowania, na każdym poziomie. Uwielbiam pokazywać uczniom rzeczywiste lub interesujące zastosowania tego, czego się uczą. Poza głównym nurtem, czasami lubię poopowiadać różne anegdoty z życia, zabawne sytuacje oraz dyskutować na dosłownie każdy temat (od moich doświadczeń, do dyskusji o wspólnych zainteresowaniach, jak np. gry).
  • 3) Czy miałeś jakieś wzory do naśladowania, np. nauczyciel, który Cię zainspirował?

    Szczerze, nie inspirował mnie za bardzo nikt konkretny. Natomiast często w życiu myślałem sobie, jak to by było być nauczycielem i w jaki sposób najlepiej przekazywać wiedzę.
  • 4) Jak myślisz, jakie cechy są wymagane, aby być dobrym nauczycielem?

    Moim zdaniem, najważniejszymi cechami jest cierpliwość do ucznia oraz płynna interakcja, potocznie zwana "flow". Cierpliwość jest potrzebna, aby cały czas dostosowywać tempo zajęć do minumów tempa przyswajania wiedzy ucznia, natomiast "flow" jest potrzebny do dostosowania tempa zajęć do maksimów tempa przyswajania wiedzy ucznia.
  • 5) Może jakaś anegdota związana z Twoim przedmiotem nauczania lub czasie spędzonym w szkole?

    Szczególnie na myśl przychodzi mi jedna anegdota, będąca moim własnym doświadczeniem. W szkole średniej zauważyłem, że jeśli przeczytam dany temat przed lekcją, z nudy w domu, to praktycznie wszystko na lekcji rozumiem, a sprawdziany traktuję jako faktyczne sprawdzenie swoich umiejętności, a nie jako coś, czego należy się bać i trzeba zdać. Dzięki temu podejściu miałem ogromnąmotywację do nauki wszystkiego w liceum i byłem zawsze co najmniej kilka tematów do przodu. Dzięki temu niczym się nie stresowałem, miałem ogrom czasu wolnego, a z lekcji korzystałem tak, jak zakłada to idealny model szkoły - "każdy słucha, rozumie, a na sprawdzianach sprawdza swoją wiedzę".
  • 6) Jakie trudności, wyzwania napotkałeś/łaś lub nadal napotykasz w swoim zawodzie/przedmiocie nauczania?

    Największym problemem, który napotykam, jest to, że niektórym uczniom wiele rzeczy wypada z głowy przed następnymi zajęciami, mimo ich powtarzania oraz poprawnego robienia przez nich samodzielnie identycznych przykładów.
  • 7) Czy masz szczególną pasję? Czy może jest to nauczanie w ogóle, element przedmiotu lub coś zupełnie innego?

    Moją największą pasją jest programowanie. Programuję od 8. roku życia, czyli już kilkanaście lat. A największą radość sprawia mi uczenie innych programowania:)
  • 8) Co sprawia, że jesteś Super Nauczycielem?

    Moim zdaniem jest to zbiór wielu cech, takich jak:
    - indywidualne podejście zarówno do tempa przyswajania wiedzy, jak i do charakteru danego ucznia;
    - punktualność;
    - dobre planowanie zajęć;
    - znajomość tak naprawdę wszystkich zagadnień ze wszystkich przedmiotów ścisłych na każdym poziomie;
    - wybieranie dobrej kolejności omawiania zagadnień na bazie wiedzy ucznia;
    - próbowania za każdym razem pokazania, że to wszystko naprawdę jest w stu procentach logiczne;
    - pokazywanie, jak proste, w stosunku do zadań ze zbiorów zadań, są zadania maturalne lub na egzaminie E8, co znacznie obniża ogólny stres ucznia i podwyższa motywację;
    - próbowanie nawiązywania bardziej przyjacielskich relacji z każdym uczniem, aniżeli wyłącznie "nauczyciel-uczeń".
--
--

Podobni nauczyciele z przedmiotu: Matematyka

  • Dominika

    Warszawa & online

    4.9 (17 ocen)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Piotr

    Warszawa & online

    4.9 (17 ocen)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Aleksandra

    Warszawa & online

    5 (7 ocen)
    • 100zł/h
  • Maksymilian

    Warszawa & online

    5 (19 ocen)
    • 100zł/h
  • Karol

    Warszawa & online

    5 (4 oceny)
    • 95zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Nyengeterai

    Warszawa & online

    5 (5 ocen)
    • 100zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Nikodem

    Warszawa & online

    4.8 (9 ocen)
    • 100zł/h
  • Michał

    Warszawa & online

    5 (8 ocen)
    • 90zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Jeremi

    Warszawa & online

    5 (3 oceny)
    • 85zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Joanna

    Warszawa & online

    5 (3 oceny)
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Paweł

    Warszawa & online

    5 (1 ocena)
    • 50zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Andrzej

    Warszawa & online

    5 (2 oceny)
    • 60zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Olaf

    Warszawa & online

    5 (4 oceny)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Stanisław

    Warszawa & online

    5 (4 oceny)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Stanisław

    Warszawa & online

    5 (2 oceny)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Mateusz

    Warszawa & online

    5 (4 oceny)
    • 90zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Radosław

    Warszawa & online

    5 (2 oceny)
    • 80zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Roman

    Warszawa & online

    5 (2 oceny)
    • 45zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Nicole

    Warszawa & online

    5 (2 oceny)
    • 70zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Wiktor

    Warszawa & online

    5 (2 oceny)
    • 80zł/h
    • 1-sza lekcja za darmo
  • Zobacz nauczycieli
    matematyka